رئیس دادگستری استان تهران گفت: حکم قاتل 3 مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران تایید شد.

حکم قاتل 3 مامور ناجا در پاسداران تایید شد/ اجرای حکم اعدام قاتل بنیتا در مرحله دادسراغلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت پرونده راننده اتوبوس عامل قتل 3 مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران اظهار کرد: حکم اعدام محمد ثلاث در دیوان عالی کشور تایید شد.

وی در خصوص پرونده سایر عوامل بازداشت شده در اغتشاشات خیابان پاسداران گفت: کیفرخواست تعدادی از عوامل این حادثه صادر و به حسب مورد به دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری ارسال شده و در نوبت رسیدگی قرار دارد، اما هنوز هیچ حکمی صادر نشده است.

رئیس دادگستری استان تهران در رابطه با زمان اجرای حکم قاتل بنیتا(دختر بچه 8 ماهه) بیان کرد: مکاتبات برای دریافت استیذان از رئیس قوه قضاییه برای اجرای حکم انجام شده است، اما از دریافت پاسخ از دفتر رئیس قوه قضاییه اطلاع ندارم و پرونده به دادسرای تهران ارسال شده است.

گفتنی است؛ محمد ثلاث عامل قتل 3 مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به 3 بار قصاص نفس، یک سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

انتهای پیام/

آخرین جزییات پرونده راننده اتوبوس عامل قتل 3 مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۱۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
دلم برای ااون سه جوان بی گناه میسوزه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
همونجا که با ماشین حمله کرد به مامورین ببندنش به یک تیر برق مردم خودشون میدونن چه جوری سنگ سارش کنن
Iran (Islamic Republic of)
صادق برزگران
۲۲:۵۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
حيف آن نامي كه بر تو نامرد قرار داده بودند (محمد) نميخواهم جاي خداوند تصميم بگيرم و حكم دهم ، ولي مطمئن هستم عذابي سخت را بايد تا قيامت تحمل كني ، خداوند به خانواده ي اين شهدا صبر دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا از سر تقصیراتش نگذره که باعث شهادت سه جوان رشید این خاک شده به خاطر هیچی
آخرین اخبار