رئیس جمهور گفت: دنیای اسلام امسال تبریز را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کرده است.

تبریز به عنوان پایتخت گردشگری در سال جاری شناخته می‌شودبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به فرودگاه تبریز اظهار کرد: خوشحالم که خداوند به من توفیق داد تا در ماه پر برکت شعبان میهمان مردم غیور و دلاور آذربایجان خصوصا تبریز باشم.

وی افزود: در سفر گذشته به این استان 23 طرح و پروژه تصویب شده بود و اعتبارات آن را در نظر گرفته بودیم، در این سفر این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بدانیم چند طرح و پروژه از موارد مذکور اجرایی شده و چند مورد باقی مانده است و باید چطور آنها را تکمیل کنیم.

روحانی ادامه داد: اولین هدف از این سفر آن است که اگر وعده‌های داده شده ناقص مانده آنها را تکمیل کنیم، همچنین طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای امسال و دو سال آینده مورد نظر دولت است اجرایی شود.

رئیس جمهور کشورمان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در شورای اداری استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و امیدواریم اجرایی و عملیاتی شود.

روحانی گفت: فردا اجلاسی برگزار می‌شود و تبریز به عنوان پایتخت گردشگری در سال جاری شناخته می‌شود. این مسئله را به مردم این شهر تبریک می‌گوییم، زیرا تبریز یک شهر تاریخی است.

وی اضافه کرد: دنیای اسلام تبریز را به عنوان پایتخت گردشگری در سال جاری قرار داده است. ان‌شاءالله در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که باید کلنگ‌زنی و افتتاح شود، انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار