استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جوانان را باید در برنامه‌های توسعه‌ای و اجتماعی مشارکت داد.

سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: جوانان را باید در برنامه‌های توسعه‌ای و اجتماعی مشارکت داد و مدیران دستگاه‌های اجرایی جوان گرایی را در مجموعه‌های مدیریتی خود به عنوان یک اولویت قرار دهند.

وی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این استان اظهار داشت: نقش جوانان در قبل از انقلاب و در به ثمر رساندن انقلاب بی بدیل بود و این جوانان بودند که با غیرت، انگیزه و شجاعت بی نظیر خود پیروزی در جنگ تحمیلی را رقم زدند.

وی افزود: امروز جوانان انقلابی در عرصه‌های مختلف به خوبی نقش آفرینی می‌کنند و پیشرفت‌های کشور حاصل تعهد و تخصص همین جوانان انقلابی و مومن است.

وی ادامه داد: جوان امروز پر انرژی است و به امور جامعه خود آگاهی بالایی دارد که این موضوع برنامه ریزی برای جوانان را حائز اهمیت بیشتری می‌کند.

محبی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از جوان‌ترین استان‌های کشور است، تصریح کرد: افراد دارای نفوذ اجتماعی و دستگاه‌ها باید با احساس مسئولیت بیشتری در قبال نیاز‌های جوانان تلاش کنند تا زمینه اشتغال، ازدواج و رفع مشکلات آنان فراهم شود.

انتهای پیام/گ

مشارکت جوانان در برنامه های مدیریتی و توسعه ای

برچسب ها: استانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار