حمله شهرک‌نشین‌های صهیونیست به شهروندان فلسطینی و اموال آن ها در دو ماه گذشته افزایش داشته است.

افزایش حملات شهرک نشین‌های صهیونیست به فلسطینیانبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قدس پرس؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به آمارهای سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک، نوشت: برای نخستین بار پس از سه سال یک مسجد در جنوب شرق نابلس به آتش کشیده شد.

عاموس هرئیل تحلیلگر این روزنامه، گفت: از ابتدای سال میلادی جاری 13 حمله و تجاوز به فلسطینیان و اموال ، املاک و خودروهای آن ها انجام شده است، در حالی که در طول سال 2017 فقط هشت حمله مشابه انجام شده بود.

وی افزود: باتوجه به حساسیت اوضاع پس از تلاش برای انتقال سفارت آمریکا به قدس، دستگاه های امنیتی ترس این دارند که چنین حمله هایی به حوادث بزرگ تری تبدیل شود و دامن اسرائیل را بگیرد.

شهرک‌نشین های یهود، در چارچوب سیاستی به نام پرداخت هزینه که نوعی جنایت نژادپرستانه است به فلسطینی ها و شهروندان عرب در داخل سرزمین های اشغالی سال 1948 حمله می کنند.

این حملات شامل تخریب املاک، آتش زدن خودروها و عبادتگاه های مسیحی و اسلامی، پنچر کردن خودروها، شعارنویسی و از بین بردن مزارع زیتون فلسطینیان می شود که اقدامی برای مقابله با مرتکبان چنین جنایتی انجام نمی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار