مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: اعتبارات سال ۹۶ این طرح در لرستان، ۴۳۰ میلیارد ریال بود که با تلاش مسئولان و پیگیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ درصد این اعتبارات جذب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان  افزود: در سال ۹۶ تعداد ۲۷۲ طرح در سطح استان تعریف شد که ۱۷۰ طرح از این تعداد آسفالت بوده است.

وی گفت: سال گذشته در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، تعامل و هم افزایی خوبی در بخش اعتبارات بین بنیاد مسکن و دهیاری‌ها صورت گرفت که برای اجرای ۸۰ طرح آسفالت از اعتبارات دهیاری‌ها کمک گرفته شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان افزود: ابتدای سال ۹۵، ۳۳.۵ درصد طرح هادی و بهسازی روستایی در استان لرستان انجام شد که شاخص طرح هادی به ۳۹ درصد افزایش یافت.

وی گفت: لرستان یکهزار و ۵۰۳ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که خوشبختانه طرح هادی برای همه این روستا‌ها مصوب و اجرا شده است.

رضایی با بیان اینکه پنج طرح هادی از ۳۳ طرح لرستان در پلدختر است، افزود: از ۲۶۴ هزار مترمربع اجرای آسفالت در سطح روستا‌های استان ۸۵ هزار مترمربع آن در این شهرستان اجرا شده است.

وی گفت: درصد اجرای طرح هادی در پلدختر از نظر حجم عملیات اجرایی از متوسط استانی و نرم کشوری بیشتر است به گونه‌ای که در ابتدای سال ۴۰ درصد بود و اکنون به ۴۳ در صد افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان افزود: این موفقیت و افزایش حجم عملیات اجرایی در طرح هادی پلدختر مرهون همدلی و وفاق مسئولان است.

انتهای پیام/م

پارسال ۴۳۰ میلیارد ریال به طرح هادی لرستان اختصاص یافت

برچسب ها: بافت فرسوده ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.