مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور دندانپزشکی گفت: تمام دانش آموزان ابتدایی فارس تحت پوشش برنامه فلورایدتراپی قرار گرفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهرخ قیصری مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه اصلاحات در زمینه سلامت دهان و دندان سال هاست که شروع شده، بیان کرد: در برنامه تحول سلامت این امر شتاب بیشتری گرفته است.

وی گفت: برای سومین سال متوالی علوم پزشکی شیراز رتبه اول انجام خدمات دهان و دندان در مراکز درمانی دولتی را بین دانشگاه‌های کشور کسب کرده است.

قیصری با اشاره به برنامه‌های مختلفی که برای سلامت دهان و دندان در سطح استان فارس دنبال شده، بیان کرد: در برنامه تحول سلامت، تمامی دانش آموزان ابتدایی فارس تحت پوشش برنامه فلوراید تراپی قرار گرفتند.

وی همچنین عنوان کرد: سه خودرو که مجهز به یونیت دندانپزشکی بسیار مدرن نیز هست تحویل دانشگاه علوم پزشکی شیراز شده که این خودرو به مناطق صعب العبور اعزام می‌شوند و خدمات دندان پزشکی را برای مردم انجام می‌دهند.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از آنجایی که خود مراقبتی در حوزه سلامت دهان و دندان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد تمام بهورزان و مراقبین سلامت تحت آموزش قرار گرفته اند تا از طریق مدارس، پایگاه‌های سلامت، مراکز جاممع سلامت و... معلومات لازم را منتقل کرده تا مردم خودشان از سلامت دهدان و دندان خود مراقبت کنند.

قیصری با اشاره به خدماتی که در این بخش به افراد کم بضاعت یا بی بضاعت ارائه می‌شود نیز گفت: دو مرکز در خیابان باهنر جنوبی و میدان، ولی عصر سال‌هاست راه اندازی شده و این مراکز با ظرفیت هر کدام هشت یونیت، خدمات دندانپزشکی را به افراد کم بضاعت و بی بضاعت ارائه می‌کنند.
انتهای پیام/ر

رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارایه خدمات بهداشت دهان و دندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار