با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر تحصیلات عالی افغانستان، استاندار کرمان و مسئولین محلی ساختمان سلف سرویس و خوابگاه دانشجویی با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر تحصیلات عالی افغانستان و استاندار کرمان ساختمان سلف سرویس مرکزی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افتتاح شد.

 زیربنای این ساختمان ۳۷۰۰ مترمربع و کلنگ اجرای آن در سال ۱۳۹۳ به زمین زده شد. این ساختمان دارای سه سالن غذاخوری خواهران، برادران و اساتید با ظرفیت ۸۰۰ نفر است، گفتی است احداث این ساختمان در سال جاری به اتمام رسید و هزینه ساخت آن حدود ۵۰ میلیارد ریال شد، ضمن آنکه این ساختمان جزء ساختمان‌های به روز بوده و در آن مصرف انرژی به حداقل رسیده است.
همچنین با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر تحصیلات عالی افغانستان و استاندار کرمان ساختمان خوابگاه دانشجویی آرمان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با زیربنای ۳۲۰۰ مترمربع افتتاح شد که میزان سرمایه گذاری آن ۵۰ میلیارد ریال بوده و عملیات اجرای آن در سال ۹۲ آغاز و در سال ۹۶ به پایان رسید.
 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر تحصیلات عالی افغانستان و استاندار کرمان همچنین از ساختمان خوابگاه دانشجویی پرنیان بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

بازدید وزیر علوم از دانشگاه رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.