فرمانده دریابانی استان بوشهراز کشف محموله ۳۲۰ کیلوگرمی تریاک در آب‌های عسلویه خبرداد و گفت: این محموله در پی فعالیت‌های کنترلی و اطلاعاتی پایگاه دریابانی کنگان کشف شد.

کشف محموله ۳۲۰ کیلوگرمی تریاک در آب‌های عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ پاسدار، ولی الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با تاکید مبارزه مستمر با سوداگران مرگ اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم دریابانی مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا است که در این رابطه همه امکانات و تجهیزات به کار گرفته می‌شود.

وی از رصد شبانه‌روزی فعالیت قاچاقچیان توسط نیرو‌های دریابانی خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیرو‌های دریابانی، فضای استان بوشهر برای فعالیت سوداگران مرگ و قاچاقچیان تنگ شده و این استان برای فعالیت آنان ناامن است.

فرمانده دریابانی استان بوشهراز کشف مواد مخدر در آب‌های عسلویه خبرداد و خاطر نشان کرد: محموله ۳۲۰ کیلوگرمی تریاک در پی فعالیت‌های کنترلی و اطلاعاتی پایگاه دریابانی کنگان در آب‌های عسلویه کشف شد.

سرهنگ پاسدار رضایی‌نژاد با بیان اینکه ماموران پایگاه دریابانی کنگان موفق شدند از ورود این میزان مواد مخدر به خاک کشور جلوگیری کنند تصریح کرد: در این زمینه ۲ فروند قایق صیادی و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری مردم در مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا اجتماعی شده که مردم فهیم و ساحل نشین استان بوشهر با ماموران دریابانی مشارکت و تعامل دارند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/م

بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در آبهای عسلویه کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.