جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ساحلی به مناسبت هفته سلامت، روز پاسدار و روز جهانی زمین پاک و با شعار نه به مواد مخدر در ساحل گمیشان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ امیرشیر توماج فرماندار گمیشان در جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ساحلی شهرستان گمیشان گفت: ساحل چارقلی و این جشنواره فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ساحلی شهرستان گمیشان است.

وی ادامه داد: با توسعه زیرساخت‌های این ساحل آرام و ماسه‌ای و استفاده بهینه از این نعمت خدادای می‌توان شاهد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در سطح شهرستان باشیم.

توماج افزود: برگزاری این چنین برنامه‌هایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود از برنامه‌ها و تاکیدات دولت تدبیر و امید در سطح کشور می‌باشد.

فرماندار گمیشان گفت: مهم است که از این فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را برای جذب سرمایه برای رشد و توسعه سواحل داشته باشیم.

نصیبی مدیرکل روستایی وشورا‌های استانداری نیز گفت:هدف ازجشنواره‌های فرهنگی ورزشی افزایش همدلی ومعرفی توانمندی‌های بخش روستایی است.

وی گفت: حفظ واحیاء میراث معنوی ریشه دارو معرفی آن‌ها به گردشگران راازاهداف دیگراین جشنواره‌ها است.

برگزاری مسابقات کشتی سنتی گورش، والیبال ساحلی، طناب کشی، پروازبادبادک و بازی‌های بومی و محلی دیگر از برنامه‌های اجرا شده در این جشنواره بود.

انتهای پیام/م/ق
 
 

جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری در گمیشان برگزار شد

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.