دبیر کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:تولید چهل برنامه گفتگو محور در زمینه فرهنگ و ادب در برنامه های کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

رضا اسماعیلی شاعر و دبیر کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشن گفت: در حال پیگیری کارهای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.اخیرا دبیر کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ما درخواست کرد فهرست برنامه هایمان را برای سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی در اختیار این کارگروه قرار دهیم تا یک مقدار مشارکتشان با ما در این زمینه جدی تر شود.

وی با بیان اینکه تولید چهل برنامه گفتگو محور در زمینه فرهنگ و ادب در برنامه های کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در انجمن قلم ایران است، افزود: تلاش می کنیم در این خصوص  با رئیس سازمان صدا و سیما دیداری داشته باشیم.منتظر جواب سازمان صدا و سیما هستیم تا زمینه همکاری ما با این سازمان در خصوص تولید چهل برنامه گفتگو محور در زمینه فرهنگ و ادب فراهم شود.

دبیر کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شورای به گزینی آثار در کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی تشکیل شده است بیان کرد: قرار شد آثاری که در زمینه داستان کوتاه و شعر و پژوهش  منتشر شده اند در اختیار شورای به گزینی آثار قرار بگیرد تا شاخص ترین آثار را در این زمینه ها انتخاب کنیم چهل داستان،شعر و پژوهش در مراسم اختتامیه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی که در بهمن ماه معرفی و از این چهره های شاخص تقدیر و تجلیل می شود.

این شاعر با بیان اینکه امسال خودم در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کتابی ندارم، گفت: بنیاد دِعبل گزیده اشعار عاشورایی را منتشر کرد و چهل تن از داوران شاخص را معرفی کردند و اشعار این گزیده را انتخاب کردند.

اسماعیلی گفت:طی تماسی که با بنیاد دعبل داشتم مطلع شدم این کتاب منتشر شده است و گفتند در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود مسئولیت سرپرستی داوران را در هنگام تهیه و تدوین کتاب برعهده داشتم.

انتهای پیام/

برنامه های انجمن قلم ایران برای جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی چیست؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار