مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: در حال حاضر احداث و بهره برداری تصفیه خانه ۲۴ هزار مترمکعبی فاضلاب شیروان ۵۸ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛ غلامحسین ساقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از احداث و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شیروان به روش BOT توسط سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد و افزود: در حال حاضر احداث و بهره برداری تصفیه خانه ۲۴ هزار مترمکعبی فاضلاب شهرستان شیروان ۵۸ درصد پیشرفت دارد.
وی اظهار کرد: این طرح شامل دو مرحله اجرایی است که مرحله اول با ظرفیت ۱۲ هزار مترمکعب در شبانه روز در حال اجراست.
ساقی با بیان این که مدت زمان ساخت تصفیه خانه فاضلاب شیروان از تیرماه ۹۵، دو سال پیش بینی شده گفت:  افق این طرح در سال ۱۴۱۵ برای جمعیتی افزون بر ۱۴۲ هزار و ۷۰۳ نفر طراحی شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: حفظ محیط زیست ، ارتقای بهداشت عمومی، حفاظت از آب‌های زیرزمینی، تولید کود طبیعی و تولید انرژی و استفاده از پساب آن در بخش‌های صنعت و کشاورزی را از اهداف اجرای تصفیه خانه فاضلاب در شیروان عنوان کرد.
وی افزود: سال ۹۶ به موازات عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شیروان بیش از ۱۳ هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب در معابر شهر شیروان اجرا شد.
انتهای پیام/ ب /ایرنا


پیشرفت ۵۸ درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهر شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.