شهردار سنندج گفت: با هدف کاهش و روانسازی ترافیک عملیات اتصال بلوار دانشجو به بلوار زکریای رازی باهزینه 5 میلیارد ریال آغاز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حشمت اله صیدی شهردار سنندج گفت: توپوگرافی سطح شهر و خیابان‌های کم عرض یکی از مهم‌ترین مشکلات سطح شهر است که در برخی از نقاط سطح شهر شاهد ترافیک هستیم.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای که می‌تواند در کاهش و روانسازی ترافیک تاثیر بسزایی داشته باشد ایجاد دسترسی‌های جدید بر اساس نقشه طرح تفصیلی است.

صیدی بیان کرد: یکی از دسترسی‌های شهرک بهاران بعنوان بزرگترین شهرک استان ورودی شهرک قرادیان است که این ورودی به دلیل عرض کم دارای مشکلاتی است و در اکثر طول روز شاهد ترافیک در این مسیر هستیم.

صیدی افزود: بر اساس نقشه  طرح تفصیلی سنندج باید دو بلوار دانشجو که دانشگاه پیام نور در آن واقع شده و بلوار زکریای رازی به هم متصل شود.

وی از آغاز عملیات اتصال بلوار دانشجو به بلوار زکریای رازی خبر داد و گفت:  این دو بلوار با احداث یک میدان به هم وصل می‌شود.

صیدی اعلام کرد: برای تکمیل بلوار دانشجو دولاین رفت و برگشت به عرض 30/7 متر و طول 250 متر و برای اتصال آن به بلوار زکریا رازی هم دولاین به عرض 30/7 و طول 100 متر احداث می‌شود.

وی اصلاح هندسی و تقاطع مذکور بر اساس نقشه طرح تفصیلی، متناسب‌سازی شکل هندسی تقاطع با جریان بندی ترافیک، افزایش ایمنی، روانسازی ترافیک در تمام جهات ،مجزا بودن مسیرها و کاهش سطوح برخورد با جریان بندی صحیح ترافیک و تسهیل در حرکت های گردشی از جمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

شهردار سنندج هزینه اجرای این طرح را 5 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : تا پایان فصل تابستان دو بلوار دانشجو و زکریای رازی به هم وصل می شود.

انتهای پیام/ د م

عملیات اتصال بلوار دانشجو سنندج به بلوار زکریای رازی اغاز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.