مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: طرح «پنجشنبه و جمعه جهادی» در مناطق کم برخوردار استان بوشهر اجرا می‌شود.

طرح «آخر هفته جهادی» در مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،ذوالفقار عباسی‌فر صبح دوشنبه در نشست مجمع جهادگران استان بوشهر اظهار داشت: اردو‌های جهادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز این اردو‌ها را بهترین بستر برای خودسازی معرفی کردند.

وی با اشاره به دغدغه جوانان ایران اسلامی برای خدمات‌دهی به مردم در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور، اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که وجود داشت از سال ۸۴ اعزام دانشحویان را به مناطق محروم استان آغاز کردیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر تصریح کرد: حضور میدانی و اجرایی جوانان در روستا‌ها و مناطق مختلف نشان دهنده روحیه بسیجی و روحیه جهادی آنان است و رمز موفقیت آنان کار ایمانی و اعتقادی و حضور میدانی و جهادی است.

وی با بیان اینکه باید تمام قد با تلاش جهادی از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنیم، ادامه داد: حرکت‌های جهادی نتایج بسیار خوبی را در پی داشته است و جوانان در مناطق محروم خدمات گسترده و خوبی را ارائه کرده‌اند.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان به تشریح رسالت‌ها و فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم پرداخت و گفت: خود سازی جوان دانشجو و کمک رسانی به قشر مستضعف جامعه، مهمترین عامل شکل گیری اردو‌های جهادی است.

یونس عبدالهی پور تصریح کرد: بر خلاف شانتاژ‌های رسانه‌ای و پمپاژ ناامیدی توسط برخی در خارج و داخل کشور، جوانان جهادگر تا ریشه کنی محرومیت در مناطق حاشیه نشین و روستایی، از پای نخواهند نشست.

حجت الله پارمان مسئول گروه جهادی دانشجویی افسران ولایت از راه اندازی طرح پنجشنبه و جمعه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار استان بوشهر خبر داد و گفت: ارائه خدمات در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی و ... از مهمترین اهداف این طرح است.

در ادامه نیز مسئولان گروه‌های جهادی استان به پرسش و پاسخ‌هایی در خصوص طرح اعتلاء حرکت‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار پرداختند.

انتهای پیام/ب

اجرا شدن طرح «آخر هفته جهادی» در مناطق کم برخوردار استان بوشهر

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.