آغاز توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد؛ توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۹۷ همزمان با سراسر کشور در  چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

داوطلبان می‌توانند تا چهارشنبه آینده ۵ اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و وارد کردن شخصات شناسنامه‌ای و ثبت‌نامی خود،  نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

بر اساس این اطلاعیه، ۹ هزار و ۷۴۸ داطلب شامل ۵ هزار و ۴۰ داوطلب مرد و ۴ هزار و ۷۰۸ داوطلب زن، در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت و نوبت صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۹۷ در این آزمون شرکت می‌کنند.

این آزمون به صورت متمرکز برای کلیه دانشگاه‌های دولتی، آزاد، مؤسسات آموزش عالی، غیر انتفاعی و پیام نور، در دو حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

داوطلبان متقاضی می‌بایست در روز امتحان با توجه به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مورد نظر مراجعه نمایند.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت این اطلاعات اقدام کند.

نتایج اولیه این آزمون نیمه دوم خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و نتایج نهایی نیز هفته دوم شهریور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ز

توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.