مدیرعامل پروژه بیمارستان خیرساز ساعی شهرستان خمینی‌شهر از کمک ۲۰ میلیارد تومانی خیرین خمینی‌شهری برای ساخت بیمارستان ساعی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا جورکش شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیمارستان ساعی خمینی‌شهر در 8 طبقه بوده که براساس نظر کارشناسان از نظر مقاومت در زلزله بر اساس 8 ریشتر محاسبه شده و از لحاظ کیفیت و تجهیزات ساختمانی جزو 3 بیمارستان دولتی استان و 15 بیمارستان برتر دولتی کشور است.

وی با بیان این که در این پروژه 28 هزار متر مربه خاکبرداری انجام شده است، افزود: پیش‌بینی ساخت این بیمارستان برای حدود 300 تخت‌خواب است و سقف نهم که آخر سقف بیمارستان ساعی خمینی‌شهر محسوب می‌شود، به عنوان پایگاه بالگرد اورژانس طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل پروژه بیمارستان خیرساز ساعی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به این که پروژه بیمارستان ساعی خمینی‌شهر تاکنون از نظر فیزیکی 40 درصد پیشرفت داشته، گفت: 30 هزار متر سفت‌کاری و هفت‌هشتم نماسازی این بیمارستان به پایان رسیده که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و کمک خیرین بیمارستان‌ساز حدود 3 سال آینده این بیمارستان تکمیل و آماده تجهیز و بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان این که برای تکمیل پروژه ساختمان بیمارستان حدود 60 میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تخریب ساختمان قدیمی و ساخت بیمارستان جدید از سال 92 آغاز شده و کلیه هزینه‌ها تاکنون توسط خیرین انجام شده که کل مبالغ نقدی و غیرنقدی دریافتی از مردم خمینی‌شهر 20 میلیارد تومان است.

جورکش با اشاره به این که این پروژه ساختمانی از نظر ریالی 35 درصد پیشرفت داشته است، اذعان داشت: ساخت بیمارستان ساعی تبلور یک پروژه عظیم مردمی است و در محرم سال 95 با حضور چشم‌گیر خیرین و با گوشه‌ای از نذورات مردمی شگفتی رخ داد و برای اتمام ساختمان نیازمند حدود 35 میلیارد تومان دیگر از کمک‌های مردمی هستیم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: علوم پزشکی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار