معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از برخورد 3 خودرو سواری و کشته و مصدوم شدن 3 نفر در این شهرستان خبر داد.

باقر مهرنما، معاونت عملیات سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: ساعت ۲۱ و ۴۳ دقیقه امشب وقوع تصادف در جاده محمد ابن جعفر به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

وی تصریح کرد: اکیپ امداد و نجات سازمان بلافاصله پس از دریافت گزارش در محل حادثه واقع در جاده محمد بن جعفر بعد از شرکت تکین حاضر شدند.

کشته و مصدوم شدن 3 نفر بر اثر برخورد خودروها در دزفول

 

مهرنما با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی بنز ۹۱۱، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه پیکان سواری باهم برخورد کردند، اذعان داشت: متاسفانه راننده پیکان که جوانی حدودا ۲۰ ساله بود در دم جان باخت و 2 سرنشین سواری پراید که 2 مرد میانسال بودند به شدت مصدوم شدند.

کشته و مصدوم شدن 3 نفر بر اثر برخورد خودروها در دزفول

معاونت عملیات سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، اظهار کرد: آتش نشانان جسد جوان ۲۰ ساله و 2 مصدوم میانسال را پس از خارج کردن از درون خودروها توسط اورژانس به بیمارستان انتقال دادند.

وی افزود: آتش نشانان ضمن ایمن کردن جاده نسبت به جابجایی خودروها و باز نمودن مسیر اقدام کردند.

انتهای پیام/گ

برخورد خودروها حادثه آفرید

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.