مدیری که ساعت کارش ۷ صبح تا ۱۴ عصر باشد در رامسر پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مجموعه ۱۰۰ نفری شورای اداری شهرستان باید برای مردم ۷۵ هزار نفری ساکن دائم و همه آن‌هایی که در طول سال وارد رامسر می‌شوند خدمت رسانی کنند و این خدمت رسانی باید شبانه روزی باشد.
وی با بیان اینکه تلاش مدیران در سال ۹۶ یکسان نبود و سرعت‌ها نیز متفاوت بود اظهار داشت: در سال ۹۷ باید همه مدیران با همت مضاعف برای خدمت به مردم تلاش کنند.
فرماندار رامسر با انتقاد از مدیرانی که هنوز برنامه کاری سال جاری خود را به مدیریت شهرستان ارائه ندادند گفت: توجه به اشتغال باید در سرلوحه همه مسئولان باشد.
وی گفت: لیستی در ماشین دارم و هر هفته ادارات را به نوبت بررسی میکنم و بازدید‌ها از دستگاه‌های اجرایی بطور مرتب و هفتگی اجرا می‌شود.
آزاد افزود: مدیران شهرستان باید مدیران کل استانی خود را به رامسر بیاوردند و این پذیرفته نیست که من شخصا مداوم تماس بگیرم و از آنان بخواهم به رامسر بیایند و از نزدیک مسایل حوزه خود را بررسی و تصمیم گیری کنند.
فرماندار رامسر به شعار سال اشاره کرد و با بیان اینکه رویکرد شعار‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب اقتصادی و معیشتی است، تصریح کرد: در شهرستان رامسر نیز شاد کردن دل مردم با خدمت رسانی بیشتر به عنوان شعار مدیریتی شهرستان انتخاب شده است و نباید درحد شعار باقی بماند.
وی افزود: اعضای ستاد تسهیلات سفر در نوروز ۹۷ خوش درخشیدند و از ۲ میلیون مسافر از سراسر دنیا به نحو احسن استقبال کردند.
آزاد گفت: در بخش بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی صورت گرفته و در نوروز نیز به خوبی به مسافران خدمات داده است.
نماینده عالی دولت با بیان اینکه بارش برف در روز‌های اخیر به محصولات کشاورزی مناطق ییلاقی بخصوص در اشکورات آسیب جدی وارد کرد، گفت:در این حوزه بسیار نگران هستیم چراکه اکثر محصولات سیاه ریشه بطور کامل از بین رفت و معیشت مردم این منطقه دچار اخلال شده است.
وی رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب را وظیفه‌ای مهم در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: ادارات به واسطه ارباب رجوع معنا پیدا میکنند و رعایت حقوق شهروندی باید سرلوحه ادارات باشد.
فرماندار رامسر به وضعیت دانشگاه ملاصدرا اشاره کرد و با بیان اینکه باید وضعیت ۱۲۰۰ دانشجوی این مرکز هرچه سریع‌تر از سوی متولیان امر ساماندهی شوند گفت:  اعتبار مورد نیاز نیز تامین شده است لذا لازم است مدیریت دانشگاه در سطح کلان همتشان را مضاعف کنند.
انتهای پیام/ک


لزوم خدمت شبانه روزی مدیران به مردم

برچسب ها: اشتغال ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.