مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی‌های اخیر از داوری ضربه زیادی خوردیم و داور برابر ذوب آهن پنالتی ما را نگرفت.

به گزارش گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی  علیپور درباره شکست تیم پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار کرد: در بازی های اخیر از داوری ضربه زیادی خوردیم و داور بازی پنالتی ما را نگرفت. صادق محرمی را بازیکن حریف با دست نگه داشت و همان توپ وارد دروازه ما شد. خورشیدی داور بازی با پارس جنوبی جم را همه دیدند که چطور قضاوت کرد. خسته شدیم و هر چه بگوییم داوران بدتر می کنند. 

او درباره اینکه گفته می شود که قراردادش را با پرسپولیس تمدید نمی کند، گفت: قرارداد 2 ساله با پرسپولیس دارم و نمی توانم با این تیم قرارداد 20 ساله ببندم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و با افتخار در این تیم می مانم. 

علیپور درباره اینکه  پیشنهاد از تیم های دیگر دارد یا نه؟ بیان کرد: من درباره پیشنهاد تیم های خارجی خبر ندارم و هر تیمی که مرا می خواهد باید با باشگاه پرسپولیس صحبت کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برانکو خواهان تمدید قرارداد با همه بازیکنان را دارد، تصریح کرد: من در این زمینه اطلاعی ندارم اما امیدوارم بازیکنانی که قرارداد ندارند هر چه زودتر قرارداد خود را تمدید کنند. 

او در پایان درباره آقای گلی اش در لیگ برتر خاطر نشان کرد: من با تلاش همه بازیکنان و کادرفنی توانستم آقای گلی لیگ برتر را بدست آورم و از هواداران هم تشکر می کنم که همواره از تیم محبوب خود حمایت می کنند. 

انتهای پیام/ 

اظهارات علیپور درباره شکست برابر ذوب آهن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار