سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: باید اعتراف کنم امروز شانس در گل نشدن پنالتی سایپا و توپی که به تیر دروازه ما برخورد کرد با ما یار بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز پس از تساوی صفر بر صفرش برابر سایپا گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم باید بگویم سازمان لیگ باید تکلیف 2 جایگاه را مشخص کند. اگر قرار باشد یک جا دوربین باشد و یک جا خبرنگاران دیگر نمی‌آیم. آقای سازمان لیگ اگر وضع این‌گونه باشد، من در نشست شرکت نمی‌کنم. باید نشست یک جا باشد و همه اصحاب رسانه باشند تا من مخلصانه در خدمت آن ها باشم. سر گردنه نیست که یک جا با دوربین و یک جا با رسانه‌های دیگر صحبت کنم.

کریمی درباره وضعیت تیمش تصریح کرد: بازیکنان ما تحت تأثیر زمین خیس بازی بودند و نتوانستند تمام توانایی خود را برابر سایپا به نمایش بگذارند. در کل 2 تیم بازی خوبی انجام دادند و هر سه داور مسابقه نیز عالی بودند، به خصوص کمک داور اول که به شدت تحت تأثیر شرایط بازی بود. در زمین خیس اگر قرار باشد داور در هر صحنه‌ای کارت زرد نشان بدهد باید تا پایان بازی 100 کارت زرد بدهد. داور بازی امروز ما به خوبی نشان داد سابقه بازی فوتبال را پیش از داوری نداشته است. کمیته داوران نیز باید با استعلام شرایط جوی از داورانی برای دیدارها استفاده کند که فوتبال بازی کرده باشند. به تیم سایپا نیز خسته نباشید می‌گویم.

او درباره این که شانس یار تیمش بوده است و نتیجه می توانست به ضرر آن ها باشد بیان کرد: اگر پنالتی بازیکن سایپا در نیمه دوم گل شده بود امکان تغییر روند جریان بازی وجود داشت. باید اعتراف کنم امروز شانس در گل نشدن پنالتی سایپا و توپی که به تیر دروازه ما برخورد کرد با ما یار بود.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز درباره نریمان جهان و آندرانیک تیموریان خاطر نشان کرد: آندو بازیکن ملی‌پوش و سامان نریمان‌جهان نیز یکی از بازیکنان سرعتی و رونده تیم ماست که شرایط جوی به نریمان‌جهان اجازه نداد همه توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. در خصوص تعویض آندرانیک تیموریان نیز باید بگویم که او در نیمه اول خیلی جنگید و به همین دلیل خسته شده بود و به همراه نریمان‌جهان به موقع تعویض شد. بازیکنانی که جایگزین این دو بازیکن شدند به دلیل جنگندگی آندو و نریمان‌جهان که باعث خستگی بازیکنان سایپا شده بودند، مثمرثمر نشان دادند. هر چند اگر شرایط زمین اجازه می‌داد هر سه تعویض ما حتی می‌توانستند بهتر برنامه تاکتیکی‌مان را به اجرا بگذارند.

کریمی درباره شوخی با ناظر بازی اضافه کرد: من با ناظر بازی شوخی کردم، اما دست‌هایم کاملاً بالا بود. داور و ناظر این مسابقه از خطه گیلان هستند و من چون به مربیگری مشغول هستم می‌توانم با سایر ارکان فوتبال دوستی داشته باشم. این موضوع هیچ تداخلی با مربیگری من ندارد. من با ناظر مسابقه بین دو نیمه صحبت و حتی خندیدم ولی به هیچ عنوان شوخی دستی انجام ندادم.

او اظهار کرد: باید از برگزارکنندگان و همه ارکان برگزاری مسابقات لیگ برتر این فصل تشکر ویژه‌ای داشته باشم. با وجود اینکه در خیلی از مواقع فصل به تیم‌ها به خاطر برگزاری فشرده مسابقات فشار وارد شد، اما مسئولان سازمان لیگ به خاطر جام جهانی چاره‌ای جز اینگونه برنامه‌ریزی نداشتند. داوری مسابقات فصل جاری لیگ برتر نیز عالی نبود، اما باید بگویم در 40 سال حضورم در فوتبال عملکرد داوران این فصل بهتر از همه سال‌ها بود.

سرمربی گسترش فولاد درباره این که آیا هنوز با گسترش فولاد قرارداد دارد یا خیر افزود: با تیم گسترش فولاد برای فصل آینده قرارداد دارم، اما بحث‌هایی نیز وجود دارد که در یک موقعیت مناسب از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات کریمی درباره بازی با سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار