فرماندار گناوه گفت: سال گذشته ۴۸ طرح اشتغال زایی با ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و فراگیر ملی دراین شهرستان مصوب و برای پرداخت به متقاضیان در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفت.

۴۸ طرح اشتغال زایی درگناوه مصوب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در جلسه کمیسیون کارگری و کارگروه اشتغال گناوه افزود: این شهرستان بالا‌ترین میزان طرح‌های مصوب اشتغال روستایی و فراگیر ملی را در بین شهرستان‌های استان بوشهر به خود اختصاص داد که بخشی از این تسهیلات در سال گذشته به متقاضیان پرداخت و در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

وی اظهارکرد: در جلسات کمیسیون‌های کارگری علاوه بر اینکه حقوق کارگران بررسی می‌شود، باید وضعیت مطالبه و خواسته‌های پیمانکاران هم در نظر گرفته شود.

وی افزود: در برگزاری ماهانه کمیسیون کارگری سعی شود بطور اساسی به مشکلات کارگران رسیدگی و راهکار‌های لازم برای کاهش نرخ بیکاری ارایه شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه گفت: طرح‌های ارایه شده اشتغال زایی این شهرستان به استان ۷۰ طرح و بیش از سایر شهرستان‌ها بود که ۴۸ طرح تائید و تلاش برای جذب همه اعتبارات تخصیصی انجام شد.

حسن غلامی افزود: بانک کشاورزی بیشترین سهم را در ارایه تسهیلات اشتغال پایدار ایفا کرده و شهرستان گناوه در بحث اشتغال زایی در استان همواره پیشگام بوده است.

انتهای پیام/م

۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات روستایی و فراگیر ملی در شهرستان گناوه مصوب شد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.