معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: آمریکا و متحدانش در خاورمیانه با انجام تحرکاتی به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هستند و برای به نتیجه نرسیدن تلاش دشمنان بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در مراسم تجلیل از کارمندان جانباز  و فرزندان شاهد استانداری ایلام، تلاش های اخیر عربستان را در جهت تحت شعاع قراردادن فعالیت های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: تلاش های رئیس جمهور آمریکا برای برهم زدن توافق برجام در همین زمینه است.

وی بیان کرد: استفاده از نیروهای وزارت کشور در مناصب مدیریتی یکی از مواردی است که استاندار ایلام آن را رصد و پیگیری می کند.

نوذری اضافه کرد: کارشناس وزارت کشور باید یک کارشناس تمام عیار و در تمام زمینه ها اطلاعات داشته باشد و هیچگاه به مسائل سیاسی بی تفاوت نباشد و در تمام امورات باید آگاهی کامل و اشراف داشته باشد.

وی، وضعیت کنونی استان را رو به پیشرفت عنوان کرد و گفت: برای به سرانجام رسیدن فعالیت های آغاز شده، باید با یکدیگر همکاری کنیم.

انتهای پیام/ د

صحبت های معاون سیاسی استانداری ایلام در مراسم تجلیل از کارمندان جانباز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.