دبیر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران گفت: کلاس مربیگری بین‌المللی ژیمناستیک هنری برای بانوان برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن سلیمانی ، دبیر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان اردبیل که با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، دبیر فدراسیون ژیمناستیک، رؤسای هیئت‌های شهرستانی و اعضای مجمع هیئت ژیمناستیک استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران برای اعتلای این ورزش در سطح کشور و در میادین بین‌المللی اقدامات مناسبی را انجام داده به طوری که در حال حاضر تیم جوانان ژیمناستیک ایران برای کسب سهمیه المپیک جوانان راهی جاکارتا شده است.

وی افزود: بعد از این رقابت‌ها، مسابقات قهرمانی آسیا را نیز پیش رو داریم که این مسابقات نیز برای کسب سهمیه مسابقات المپیک بوده و این در حالی است که از سال 88 تا به امروز، اعزام تیم‌های ایران برای کسب سهمیه مسابقات المپیک جوانان، انجام نشده بود.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: فدراسیون ژیمناستیک توجه ویژه‌ای نیز به ارتقای سطح کیفی ورزش ژیمناستیک در بین بانوان دارد که در همین راستا نیز، برای نخستین بار تیم بانوان ژیمناستیک ایران به مسابقات برون‌مرزی اعزام شدند که این موضوع خود ایجاد انگیزه برای بانوان فعال در این ورزش است.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: کلاس مربیگری بین‌المللی ژیمناستیک هنری برای بانوان نیز برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک کشور، آبان ماه امسال برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند، مدرک مربیگری بین‌المللی در شاخه هنری را کسب کنند.

در پایان این مجمع عزیز افضلی‌فرد با کسب 10 رأی از مجموع 17 رأی مأخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی در استان اردبیل انتخاب شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار