مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: 40 پروژه زیرساخت گردشگری این شهرستان در مراحل مختلف دریافت مجوز و احداث است.

جهانگیر شهبازی، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: توسعه فضاهای گردشگری از جمله اولویت های میراث فرهنگی است و در این خصوص از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود.

وی ادامه داد: در راستای توسعه مجموعه های گردشگری پروژه های متعدد در دست بررسی و دریافت مجوز است که می توان به احداث مراکز اقامتی، مجتمع های آبدرمانی، رستوران و مراکز تفریحی اشاره کرد.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین با تاکید به اینکه تمامی پروژه های ذکر شده توسط بخش خصوصی اجرا می شود، ادامه داد: بستر فعالیت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های اقامتی سرعین فراهم است.

به گفته شهبازی سرعین یکی از قطب های گردشگری کشور محسوب می شود و زیرساخت های آن در حوزه های مختلف در حال توسعه و تقویت است.

وی متذکر شد: زیرساخت ها متناسب با نیاز شهرستان و در راستای توسعه صنعت گردشگری مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ح

سرعین یکی از قطب های گردشگری کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.