مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: از محل ذخیره ارزی 15 میلیارد ریال برای اشتغال روستایی در کشور اختصاص یافته است.

قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: از محل ذخیره ارزی 15 میلیارد ریال برای اشتغال روستایی در کشور اختصاص یافته که سهم استان اردبیل از این مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال است.

وی همچنین گفت: 2 هزار 800 طرح سرمایه گذاری در قالب طرح اشتغال فراگیر در این استان اجرا می شود .

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: این طرح ها با اعتبار بالغ بر هفت هزار و 800 میلیارد ریال مصوب و تاکنون 450 میلیارد ریال تسهیلات به 297 طرح از طریق بانک های عامل پرداخت شده است.

رحیمی بیان کرد: تا کنون 66 طرح اشتغال روستایی با 550 میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده و نرخ سود این تسهیلات چهار درصد در مناطق محروم ،6درصد در مناطق عادی و هشت درصد در مناطق زیر 10 هزار نفر می باشد.

وی در باره اعطای تسهیلات به مشاغل خانگی نیز تصریح کرد: سال گذشته به 2 هزار و 418 نفر مجوز مشاغل خانگی صادر شد بطوریکه تاکنون به 803 نفر تسهیلات قرض الحسنه به میزان 65 میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح های اشتغال فراگیر در استان اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.