جانشین راهبردی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سپاه را یادگار حضرت امام (ره) و مدافع دست آورد‌های انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ عباس برزگر جانشین راهبردی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان در نشست خبری امروز از تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به دستور حضرت امام خمینی گفت و افزود: هر جا که مردم غیور کشور به کمک نیاز داشته باشند سپاه پاسداران حضور خواهد داشت و وظیفه دارد مشکل مردم را حل کند.

سرهنگ برزگر افزود: تشکیل بیش از ۱۷ نهاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان از عمق وسعت دید امام خمینی (ره) داشت که برای پاسداری از این حرکت عظیم و دست‌آورد‌های آن اقدام به تشکیل و تأسیس نهاد‌ها و کمیته‌های انقلابی هم، چون سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین کردند.

وی در ادامه سخنانش به ماموریت‌های سپاه در استان اشاره کرد و گفت: امروزه سپاه جدای فعالیت دفاعی و نظامی، در بخش‌های مختلفی از جمله فرهنگی، سازندگی و اقتصادی وارد شده است تا در کنار سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر به بهبود وضع کشور کمک کند.

سرهنگ برزگر به یکی از پروژه‌های مهم بسیج سازندگی در سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: بیابان زدایی هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی استان با کاشت گونه‌های گیاهی مورد نیاز در مناطق آبیک و بویین الزهرا انجام شد.

وی از پروژه آب رسانی روستای آق بابا هم گفت و تصریح کرد: مردم این روستا برای کشاورزی با مشکل آب بسیار زیادی مواجه بودند که سپاه استان با ساخت فضایی در نظر دارد آب روستا را در مقیاس ۴۰۰ میلیون لیتر ذخیره کند.

سرهنگ برزگر بیان کرد: باید در کنار توجه به اشتغال به مباحث فرهنگی نیز توجه کرد چرا که اعتقاد ما بر این است که توجه به موضوع‌های فرهنگی می‌تواند از بروز بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

انتهای پیام/

نشست خبری جانشین راهبردی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.