سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت، اجرا و تامین آب همگام با آخرین تکنولوژی و استاندارد‌های جهانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

استفاده از آخرین تکنولوژی و استاندارد‌های جهانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسعود مهدی زاده مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: حفاری چاه ناحیه صنعتی داورزن به عمق حفاری ۱۹۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰۰ میلیون ریال و در مدت دو ماه از محل اعتبارات طرح‌های غیرعمرانی به انجام رسید.

وی افزود: حفاری این چاه از لوله‌های UPVC مشبک و فولادی به عنوان لوله جدار وبه صورت ترکیبی، جهت افزایش عمرچاه و کاهش هزینه‌ها استفاده شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: اجرای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار است و تامین و تکمیل این پروژه‌ها با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته انجام شده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی افزود: سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت، اجرا و تامین آب همگام با آخرین تکنولوژی و استاندارد‌های جهانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود و در همین راستا، حفاری این چاه از لوله‌های UPVC مشبک و فولادی به عنوان لوله جدار وبه صورت ترکیبی، جهت افزایش عمر چاه و کاهش هزینه‌ها استفاده شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: در پروژه‌های عمرانی هدف‌های کلی ، هزینه ، زمان کمتر و کیفیت بالاتر، تاثیرات و عملکرد و بهبود روند ساخت توجه ویژه می‌شود و تمرکز برروی کنترل پروژه با دقت خاصی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی یکی از عوامل حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی را تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های عمرانی برشمرد و گفت: با تکمیل زیر ساخت ها، صاحبان صنایع با رغبت بیشتری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر می‌شوند و فضای کسب و کار به نحوه موثری شکل می‌گیرد.

انتهای پیام// ف. ح
برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.