بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز آخرین جلسه فنی خود را قبل از دیدار با پیکان برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اردوی پیش از دیدار برابر پیکان حضور دارند .

شاگردان شفر امروز ظهر ساعت 15:30 با حضور در نشست فنی آخرین آنالیز خود را انجام می دهند و سپس ساعت 16:15 راهی ورزشگاه می شوند تا آماده بازی مقابل پیکان شوند.

شکایت جباری استقلال را نقره داغ کرد

باشگاه استقلال به دلیل فسخ قرارداد یکطرفه و غیرموجه مجتبی جباری به پرداخت مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان به این بازیکن محکوم شد. از سوی دیگر با توجه به فسخ قرارداد یکطرفه و غیرقانونی جریمه‌ای برای باشگاه استقلال در نظر گرفته شده که این باشگاه باید به عنوان غرامت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به مجتبی جباری پرداخت کند که روی هم رفته این رقم به ۶۴۰ میلیون می‌رسد که طرفین این فرصت را دارند ظرف مدت یک هفته به حکم مورد نظر اعتراض کنند.

استقلال خوش اخلاق ترين تيم ليگ برتر

تيم فوتبال استقلال تنها تيمى است كه در اين فصل هيچكدام از بازيكنان كارت قرمز دريافت نكردند و خوش اخلاق ترين تيم ليگ برتر محسوب مى شود.

زمان تمرينات قائدى با استقلال

شنيده میشود مهدی قائدی در تهران پیش از دیدار فینال جام حذفی باتیم تمرین می کند و احتمال این که شفر دقایقی به او در فینال جام حذفی بازی دهد كم خواهد بود.

ممنوع المصاحبه اى شدن زمانى تكذيب شد

در حالى كه مطرح شده مسئولان باشگاه استقلال و به خصوص رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه، از حسن زمانی خواسته‌اند تا اطلاع ثانوی هیچ مصاحبه‌ای را انجام ندهد اما اين خبر از سوى زمانى تكذيب شد.

دلیل تاخیر در تمدید قرار شفر

شنیده مى شود اصلى‌ترین دلیل تاخیر مدیران استقلال برای تمدید قرارداد شفر تعهدی است که مرد آلمانی برای تمدید قرارداد داده و هنوز عملی نشده است.

مدیران استقلال در زمان عقد قرارداد با وی شرط کردند در صورتی که استقلال در فصل جاری یک جام قهرمانی کسب کند و یا به سهمیه لیگ قهرمانان دست یابد قرارداد برای سال دوم تمدید خواهد شد.

دردسر شکایت نکونام و کاوه براى استقلال

سه بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی و استقلال برای دریافت مطالباتشان به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ای اف سی شکایت کردند.

جواد نکونام و کاوه رضایی ٢ بازیکن سابق استقلال از تیم سابق خود به‌ای اف سی شکایت کرده اند و این ٢ بازیکن به طور مستقیم به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ای اف سی شکایت کرده اند، اما براساس قانون اگر این ٢ بازیکن قبل از‌ای اف سی در مراجع داخلی و فدراسیون فوتبال ایران شکایتی را از دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی طرح نکرده باشند‌ای اف سی به شکایات مستقیم آن‌ها رسیدگی نخواهد کرد.
اما موضوع مهم این است در صورتی که این ٢ نفر قبل از‌ای اف سی به مراجع داخلی شکایت کرده باشند، این باشگاه با وجود آنکه مجوز حرفه‌ای شان را گرفته با محرومیت و جریمه مواجه می‌شود

گفتنى است جواد نکونام براساس اخبار موجود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و کاوه رضایی ۱۲۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال ادعای طلب دارند.

پادوانى امروز از بیمارستان مرخص می‌شود

پادوانى مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال بعد از مدت‌ها بستری بودن در بیمارستان‌های اهواز و تهران، امروز مرخص خواهد شد.

این بازیکن بعد از مرخص شدن از بیمارستان، دوران نقاهت خود را در منزل خواهد گذراند.

افتخارى مدیر عامل باشگاه استقلال با حضور در محل اردوى آبى پوشان به بازیکنان قول داد تا امشب یا فردا صبح ١٠ درصد مطالبات به حساب هایشان واریز مى شود.

همچنین مدیران استقلال تا قبل از فینال جام حذفى ١٥ درصد دیگر مطالبات را به حساب آبى پوشان واریز مى کنند و تا پایان فصل با استقلالى‌ها تسویه مى کنند.

از سویى دیگر مسئولان استقلال مابین پرداختى هاى مطالبات، پاداش‌ها را نیز به آبى پوشان خواهند داد.

ناراحتى فرهاد مجیدی از افتخاری

شنیده مى شود مجیدی چهره محبوب استقلالی‌ها این روز‌ها به شدت از دست مسئولان این باشگاه گلایه دارد چرا که قرار بر این بوده او در فصل جدید جزیی از کادر فنی استقلال باشد، اما در این زمینه هیچ مذاکراتی با او نکرده‌اند و این موضوع در حالی مطرح مى شود که به نظر افتخاری و نزدیکانش به مجیدی قول داده بودند برای فصل جدید حتما او را به استقلال بازگردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار