جمعی از مسئولان استان به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز به دیدار جانبازان 70 درصد شهرستان ایلام رفتند.

دیدار از جانبازان 70 درصد ایلامی در روز جانباز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نقی لطفی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان ایلام، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام از تعدادی از جانبازان 70% گرانقدر شهرستان ایلام دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد ایلام ضمن گرامیداشت مقام جانبازان بیان کرد: جانبازان به‌عنوان اسوه‌های صبر و استقامت مسیر پرافتخار جانبازی را بر اساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کرده‌اند.

وی بابیان اینکه بیشترین سختی را خانواده‌های جانبازان متحمل می‌شوند، اظهار کرد: این عزیزان با صبوری، تمامی درد و رنج جانبازان عزیز را تحمل می‌کنند که قطعاً اجر آن‌ها در پیشگاه خداوند کمتر از خود جانبازان نیست.

رستمیان جان‌افشانی‌های جانبازان را در جهت پاسداشت از خاک میهن یک حرکت الهی خواند و ادامه داد: این عزیزان با تلاش بی‌وقفه خودشان، اقتدار دوباره ملت ایران را به ارمغان آوردند و مظهر و نمونه بارز ایثار و فداکاری در نزد آزادگان جهان شدند.

انتهای پیام/ د

دیدار با جانبازان ایلامی

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.