مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی امروز مقابل تیم فولاد خوزستان بسیار سخت و نفسگیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا امامی فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر دیروز در مصاحبه قبل از بازی گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی است که در لیگ برتر فوتبال  نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به طور حتم دیدار برابر این تیم سخت است.

وی افزود: البته نقطه قوت ما هواداران سپیدرود هستند که امیدواریم با حمایت آنان به مثل بازی قبل به پیروزی برسیم و هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.

مربی سپیدرود رشت اظهار داشت: بازیکنان و کادرفنی شرایط موجود را به خوبی درک کرده اند و امیدواریم‌که با ارائه یک بازی زیبا و حمایت طرفداران به برتری برسیم.

علیرضا امامی فر با اشاره به اینکه هیچ محروم و مصدومی برای بازی امروز نداریم افزود: کادر فنی فقط به عشق هوداران در رشت ماندگار شده است و انشاالله جشن ماندگاری را برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می‌روند.

علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان از عدم حضور سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری خبر داد و افزود: سرمربی تیم فولاد خوزستان در حالی که هتل در چند قدمی محل کنفراس خبری بود حضور پیدا نکرد.

 

انتهای پیام/م.ع

دیدار سخت و نفسگیر بازیکان تیم فوتبال سپیدرود مقابل تیم فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.