اکبر برندگی مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو طی حکمی دکتر محمود آل بویه را به عنوان فوکال پوینت و مسئول استقرار استاندارد ICH در فرآیندهای مرتبط به بخش دارویی کشور منصوب کرد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر برندگی مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو طی حکمی محمود آل بویه را به عنوان فوکال پوینت و مسئول استقرار استاندارد ICH در فرآیندهای مرتبط به بخش دارویی کشور منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: «با توجه به اهمیت و لزوم اجرای برنامه " استقرار استانداردهای بین المللی ICH و بکارگیری دستورالعمل های مربوطه در تمامی فرآیندهای مرتبط در بخش دارویی کشور" که در برنامه های عملیاتی مصوب سازمان در سال جاری پیش بینی شده است و با توجه به دانش و تجربیات ارزشمند جنابعالی بدینوسیله بعنوان فوکال پوینت و مسؤل اجرای این برنامه منصوب می شوید تا با تشکیل کارگروه مربوطه با حضور و مشارکت ذینفعان نسبت به اجرای فعالیت های مرتبط و عملیاتی شده اهداف پیش بینی شده اقدامات و پیگیری های لازم را بعمل آورید.

در ادامه حکم آمده است:

وظایف جنابعالی بر اساس برنامه پیش بینی شده به شرح زیر است:

۱- تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از ذینفعان داخلی و خارج از سازمان

۲- تشکیل جلسات کارگروه با هدف تدوین نقشه راه، اولویت بندی ریز فعالیت ها، تأمین منابع و تقسیم کار

۳- اعلام آمادگی و مکاتبه با کمیسیون بین المللی یکنواخت سازی تولید دارو (ICH) به منظور آغاز فرآیند الحاق با رعایت الزامات مربوطه

۴- انجام آموزش های لازم برای توانمند سازی ذینفعان با استفاده از مشاوران داخلی و یا خارج از سازمان

۵- برنامه ریزی و انجام پیگیری های لازم برای انجام بازرسی ها توسط نمایندگان کمیسیون بین المللی یکنواخت سازی تولید دارو (ICH)

۶- ارائه گزارشات لازم بر اساس برنامه عملیاتی سال 97

بدون شک ذینفعان مرتبط در داخل و خارج از سازمان ، حمایت و همکاری های همه جانبة خود را در اجرای این برنامه مهم منظور خواهند داشت. توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت می کنم.»

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار