در چارچوب رقابتهای هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 ، پنج دیدار همزمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چارچوب رقابتهای هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 ، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار بایرن مونیخ با سه گل مهمانش هانوفر را شکست داد.

در این دیدار مولر 57 و لواندوفسکی 73 ، رودی 89 برای باوارایی‌ها گلزنی کردند. مولر و لواندوفسکی از ابتدا در ترکیب بایرن حضور نداشتند و در نیمه دوم وارد زمین شدند.

بایرن که پیش از این قهرمانی خود در بوندس لیگا را مسجل کرده است با این پیروزی 78 امتیازی شد و خود را آماده استقبال از رئال مادرید در دیدار چهارشنبه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد. هانوفر هم با 36 امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد.

در دیگر بازی مهم امروز آلمان، هامبورگ با یک گل از سد میهمانش فرایبورگ که رقیب مستقیمش در کورس فرار از سقوط به دست دوم فوتبال آلمان هم هست، گذشت.

هوفنهایم هم امروز با نتیجه پنج بر دو میزبان خود لایپزیگ، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا را در هم کوبید تا فاصله‌اش با دورتموند رده چهارمی را به دو امتیاز کاهش دهد و همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

در سایر بازی‌های امروز بوندس‌لیگا اینتراخت فرانکفورت در خانه مقابل هرتابرلین با نتیجه سه بر صفر باخت و اشتوتگارت هم میهمانش وردبرمن را با نتیجه  دو بر صفر شکست داد.

انتهای پیام/

پیروزی بایرن مونیخ مقابل هانوفر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار