دارنده مدال نقره جوانان جهان گفت: همیشه در تشک کشتی تلاش کردم تا بهترین مبارزه ها را داشته باشم و با همین نیت در مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی به میدان رفتم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،احمد بذری قهرمان وزن 86 کیلو گرم رقابت های مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد درباره این مسابقات اظهار داشت: امسال به تازگی از رده سنی جوانان وارد بزرگسالان شدم ،کیفیت مسابقات انتخابی خیلی خود با و خدا را شاکرم که با عنوان قهرمانی زحمات مربیان و تلاش خود را جبران کردم.
دارنده مدال برنز جوانان جهان تاکید کرد: همه تلاش من در هر رقابتی ارائه بهترین کشتی و مبارزه است و برای همین در تمامی مسابقات از جان مایه می گذارم.
وی درباره این سوال که چه برنامه ای برای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دارد گفت: در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی هر کشتی گیری که بهتر کشتی بگیرد صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد و هدف من هم همین است که با کمترین اشتباه بهترین نتیجه را بگیرم تا ملی پوش وزن 86 کیلو گرم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و یا قهرمانی جهان باشم.

بذری درباره حسن یزدانی و علیرضا کریمی که مدعیان اصلی وزن 86 کیلو گرم هستند نیز گفت:اینکه یزدانی و کریمی جزء بهترین ها هستند شکی نیست اما دلیل نمی شود که نا امید شوم و در این مدت که تا مرحله نهایی انتخابی تیم ملی زمان باقی مانده تمرینات مستمری را خواهم داشت تا نتیجه لازم را در این مسابقات بگیرم.

انتهای پیام/

صحبت های احمد بذری درباره مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار