مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: راه 9 روستای خداآفرین به طول 36 کیلومتر با اعتبار 110 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی تا پایان امسال آسفالت می شود.

راه 9 روستای خداآفرین آسفالت می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفرصادق رستمی مهر مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ،در حاشیه بازدید از راه های روستایی خداآفرین افزود: مجموع راه های این شهرستان به طول 720 کیلومتر و بر مبنای شاخص های هم سنگ یک هزار و 138کیلومتر است که از این میزان 558 کیلومتر راه روستایی است.


وی اظهار کرد: از مجموع راه های روستایی خداآفرین 146 کیلومتر آسفالت شده و بقیه خاکی است.


مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: راه های شهرستان خداآفرین بر اساس اعتبارهای ملی و استانی و با اولویت روستاهای بالای 50 و 20 خانوار با تامین اعتبار آسفالت می شود.


رستمی مهر با بیان اینکه بیشترین قیر رایگان استان آذربایجان شرقی را شهرستان خسروشاه جذب کرده است، ادامه داد: قیر رایگان یا به صورت مشارکتی و یا پیمانی تخصیص می یابد، بنابراین برای استفاده و بهره مندی از قیر رایگان بین روستاها باید تفاهم نامه انجام کار وجود داشته باشد و از قیر رایگان مشارکتی استفاده شود.

 

انتهای پیام/

 

 بیشترین قیر رایگان استان آذربایجان شرقی را شهرستان خسروشاه جذب کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.