به مناسبت سالروز تاسیس سپاه نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان با سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه استان دیدار وگفتگو کرد.

امام جمعه کرمان با سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه استان کرمان دیدار کردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  به مناسبت سالروز تاسیس سپاه حجت الاسلام المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان با سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه استان دیداروگفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه سپاه رشید اسلام در خدمت انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: نیرو‌های مسلح عملکرد قابل تقدیری دارند و ماموریت سپاه ویژه است و در کنار دفاع از امنیت کشور، مسوولیت دفاع و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب را عهده‌دار است.

وی با قدردانی از عملکرد درخشان سپاه گفت:مبارزه با دشمنان نظام توسط سپاه انجام شده و این نهاد در هشت سال دفاع مقدس نیز با اخلاص عمل کرد ، برخورد با گروه‌های منافقان و شرارت‌های داخلی کشور از دیگر اقدامات سپاه در کشور است.

سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه استان هم گفت: سپاه در تمام سالها مطیع بی چون و چرای ولایت بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه پاسداران در راه دفاع از اسلام و انقلاب به امام حسین(ع) اقتدا می‌کنند و در این راه همانند سالار شهیدان همه زندگی خود را فدای اسلام می‌کنند افزود: پاسداران محافظت از انقلاب و دستآوردهای انقلاب را وظیفه خود می‌دانند.

 

انتهای پیام/س

 

دیدار امام جمعه با فرمانده سپاه ثارالله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.