حسین چرخابی، سرمربی سپاهان نوین، از زوایای جدیدی در دیدار تیم‌های استیل آذین و سپاهان نوین پرده برداشت.

واکاوی ماجرای دادن رشوه به داور از زبان سرمربی سپاهانحسین چرخابی، کارشناس فوتبال کشورمان و سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین در دیدار 19 خرداد 1387 با استیل آذین و حواشی بوجود آمده درباره داور بازی و احتمال پول گرفتن خداداد افشاریان از مسئولان استیل آذین در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: هیچ گونه مورد مشکوکی از داور بازی دیدار سپاهان نوین و استیل آذین ندیدم و قضاوت خداداد افشاریان خوب بود.

او افزود: فیلم بازی را چند بار دیدم اما مورد مشکوکی وجود نداشت و خدارا شکر می کنم که برنده بازی شدیم. در اصفهان مقابل استیل آذین صفر - صفر کردیم و در تهران هم در دقیقه 72 ابتدا گل خوردیم که کاملا درست بود و هیچ خطایی صورت نگرفته بود، با مشورت کادرفنی و تصمیم خودم، سیستم را از 4-4-2 به 3-4-3 تغییر دادیم و با گل های دقیقه 79 و 85 به 2 گل رسیدیم و پیروز شدیم. همانطور که گفتم هیچ مورد مشکوکی در این بازی وجود نداشت و افشاریان قضاوت خوبی داشت.

چرخابی در مورد وضعیت تیم های اصفهانی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: ذوب آهن برای کسب مقام نائب قهرمانی در لیگ برتر و سهمیه آسیا می جنگد و از سویی دیگر، سپاهان وضعیت خوبی ندارد و هر چند با کسب یک امتیاز در لیگ می ماند اما اوضاع تیم خطرناک است. استقلال، سایپا و ذوب آهن  رقابت میلی متری برای کسب مقام نائب قهرمانی دارند و به همین دلیل تا پایان رقابت های لیگ مشخص نمی شود، چه تیمی دوم خواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم های اصفهانی همیشه رقبای سرسختی برای سرخابی های پایتخت هستند و باید دید تقابل استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا به سود چه تیمی خواهد شد.

او در خصوص وضعیت کی روش در فوتبال ایران افزود: کی روش در ایران با 2 نوع نگاه دیده می شود.

1- کسانی که کی روش را سیاه می بیننند و هر کار مثبتی که او می کند، دیده نمی شود و فقط به سرمربی تیم ملی انتقاد می کنند.

2 - افرادی که کی روش را دوست دارند و اگر بدترین کارها را هم انجام دهد، هوادارانش او را تشویق می کنند. کی روش را باید با رنگ " خاکستری " دید و پس از هر کار مثبت او تشویق کرد و با هر کار اشتباهش، واکنش نشان داد.

چرخابی در پایان گفت: کی روش انضباط، دوندگی و دیسیپلین را به فوتبال ایران آورده و نتایجش خوب است اما بزرگترین مشکل سرمریی پرتغالی تیم ملی این است که دوست دارد، جواب همه را بدهد و این می تواند برای فوتبال کشورمان متضرر باشد.

انتهای پیام/

اظهارات چرخابی درباره دیدار پر حاشیه استیل آذین و سپاهان نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار