با حکم استاندار اردبیل وحید کنعانی کلور به سمت سرپرست فرمانداری کوثر منصوب شد.

علی نواداد، معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با تأکید بر تعامل و همکاری جدی همه مسؤولین با سرپرست فرمانداری جدید کوثر، تصریح کرد: فرماندار جدید با توجه به سوابق کاری عالی گذشته در سمت‌های مختلف اجرایی، بومی و پای کار بودن مورد تأئید و منصوب شده است.

وی ساعی بودن را مشخصه بارز فرمانداری جدید خواند و بیان کرد: انتظار مقام عالی سیاسی استان اردبیل از فرماندار پیگیری مسائل اشتغال جوانان و سرمایه‌گذاری در جهت بهبود بیش از پیش وضعیت اقتصادی برای منطقه است.

معاون سیاسی استاندار اردبیل در ادامه ضمن تأکید بر نهادینه شدن فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی و روی آوری مردم به این مبحث در مقابل حوادث طبیعی برای محصولات کشاورزی در بین مردم، ادامه داد: حتماً دولت توجه ویژه‌ای بر جبران بخشی از خسارات سرمازدگی در شهرستان کوثر و برخی شهرستان‌های دیگر استان اردبیل خواهد داشت.

در پایان این مراسم از زحمات علیرضا علیپور فرماندار قبلی، محمدصادق محمدی سرپرست فرمانداری فعلی کوثر تشکر و وحید کنعانی کلور در سمت سرپرست فرمانداری شهرستان کوثر معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/ح

انتصاب فرماندار جدید شهرستان کوثر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.