قادرپناه کارگردان تئاتر، از چگونگی اجرای نمایش خود و استقبال کم از آن گلایه کرد.

نوسانات ارزی بر روی تئاتر هم تاثیر گذاشتفرید قادرپناه کارگردان نمایش  «پناه‌کاه»، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قصه این نمایش اظهار کرد: این نمایش درباره سربازی است که از جنگ فرار می‌کند و داخل چاهی می افتد و در داخل آن چاه اتفاقاتی برایش رخ می دهد. این نمایش شیوه اجرایی متفاوتی دارد؛ اما همچون آثار دیگرم لحظه های طنز و دراماتیک را هم تجربه کردیم.

وی ادامه داد: سبک و شیوه کار ما در هر نمایش متفاوت است؛ یعنی هر کدام از نمایش ها را با سبکی متفاوت کار می کنیم و شیوه کارمان تکراری نیست. مخاطبان خودمان را هم جذب کردیم و اینطور نیست که با آوردن بازیگر چهره، مخاطب جذب کنیم بلکه کیفیت اثرمان تماشاگر را به سالن می کشاند.

قادر پناه با اشاره به استقبال مخاطبان از نمایش «پناهگاه» گفت: تا کنون 7 شب اجرای عمومی داشتیم؛ اما آن طور که فکر می‌کردیم از کارمان استقبال نشد و فکر می کنم دلیل عمده آن مسائل اقتصادی و نوسانات ارزی کشور بوده؛ وقتی حتی از نزدیکانمان جویا شدیم که چرا به دیدن نمایش نمی آیند، آنها عنوان کردند درگیر اخبار اقتصادی و وضعیت ارزی شدیم و حالا فرصت تئاتر نیست!

وی افزود: تلاش بسیاری برای تبلیغات نمایش انجام دادیم و امیدواریم در روزهای آینده شاهد حضور تماشاگران بر صحنه تئاتر در سالن نمایش باشیم.

گفتنی است؛ نمایش «پناه‌کاه» به کارگردانی قادر پناه و با حضور بازیگرانی چون حامد ادوای، آیدین بهاری، رامین جعفری، امین جلالی، مینا زرنانی، کاوه مرحمتی، آزاده مشعشعی، هر شب ساعت 19 در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/

اظهارات یک کارگردان درباره تأثیر شرایط اقتصادی بر تئاتر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار