استاندار خراسان رضوی گفت:یکی از مهمترین دغدغه های خانواده های شهدا و ایثارگران، اشتغال فرزندانشان است؛ که به همین منظور کارگروه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگردراستان تشکیل می شود.

تشکیل کارگروه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و گرامیداشت روز جانبازبا ضمن دیدار با جانبازان و ایثارگران افزود:  ظرفیت های اشتغال استان در حوزه های صنعت، کشاورزی و خدمات وجود دارد و همچنین تسهیلاتی که در این بخش ها در نظر گرفته شده است و انتظار این است که از این فرصت ها برای تحقق این موضوع استفاده شود.

وی گفت: آرامش، امنیت و توسعه ی کشور، مرهون امام راحل (ره) و شهدای بوده است و امروز وظیفه ما به عنوان میراث داران آنان ، حرکت در این راستا و تلاش برای اعتلای نظام مقدس اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی افزود: از صبر و شکیبایی خانواده های جانبازان تقدیر می کنیم وعلی رغم تمامی کمبودها و مشکلات، با عزت و کرامت پرستاری از یادگاران دوران دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

رشیدیان تصریح کرد: جانبازان نیز همچنان استوار و ثابت قدم بر عهد خود با شهدا و امام شهیدان هستند و دست از حرکت در مسیر نورانی ولایت برنداشته و نمی دارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش ما و همه ی خدمتگزاران در استان پیگیری و رفع مشکلات خانواده های شاهد و جامعه ایثارگر است و به همین منظور در ستاد استانداری، مشاوری ویژه برای پیگیری این امور منصوب گردید که موضوعات با جدیت بیشتری دنبال شود.

 انتهای پیام// ف.غ

استفاده از ظرفیت های استان برای اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر

 

برچسب ها: اشتغال ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.