نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در اتمام پروژه بزرگراه اهر – تبریز ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: هیچ مشکلی برای تأمین اعتبار این پروژه مهم منطقه ارسباران نیست، ولی برخی کم کاری‌ها در مرکز استان و پیمانکاران موجب تعلل در این پروژه شده است که پیگیر هستیم این مشکل حل شود.

وی در خصوص سرمایه گذاری گفت: تحقق این امردر گرو همراهی مردم و مسئولان می‌باشد و باید تمام بستر‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران فراهم شود و ما نباید کاری کنیم که سرمایه گذاران از کرده خود پشیمان و دلسرد شوند.

عبدالهی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی اهر افزود: تلاش‌های لازم برای ارتقاء زیرساخت‌ها بخصوص تقویت برق مصرفی برای طرح‌های بزرگ تولیدی و صنعتی انجام شده که امیدواریم امسال این امر محقق شود تا با اطمینان خاطر طرح‌های بزرگ تولیدی در این شهرک فعالیت خود را آغاز کنند.

نماینده مجلس، اهر را یکی از مناطق مهم ورزشی با جوانان مستعد برشمرد و گفت: متاسفانه با گذشت قریب به یک دهه از آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه ۵ هزار نفری اهر، این پروژه به حال خود رها شده و کسی پاسخگو نیست و لازم است در این خصوص اقدامات اساسی انجام گیرد.

عبدالهی گفت: با پیگیری‌های لازم مجوز احداث فولاد در شهرک صنعتی اهر صادر شده و مشکل بانکی بزرگترین واحد تولیدی قند بخش خصوصی واقع در شهرک صنعتی اهر نیز مرتفع شده که امیدواریم با تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال شاهد راه اندازی این پروژه مهم تولیدی و صنعتی و اشتغال قابل توجهی از جوانان منطقه باشیم.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در پایان با اشاره به برخی حرف و حدیث‌ها در مورد تغییرات در حوزه انتخابیه شهر‌های مختلف افزود: هیچ مصوبه‌ای در خصوص تغییر در حوزه.‌های انتخابیه شهر‌های مختلف صورت نگرفته و دولت لایحه خود را به مجلس آورده و در کمیسیون شورا‌ها در مراحل اولیه بحث و بررسی است.

 

انتهای پیام/ش

تاکیدبر تسریع در اتمام پروژه بزرگراه «اهر – تبریز»

برچسب ها: جوانان ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار