مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: دوره مدیریت بحران پیشرفته سطح یک ویژه معاونان و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان‌های کرمان، هرمزگان و این استان به مدت سه روز در زاهدان برگزار شد.

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۷۰ نفر از معاونان و روسای شعب این سه استان به همراه اساتید کشوری در این دوره شرکت کردند.

وی افزود: این دوره با آشنایی مدیران و تصمیم گیران هلال احمر با مدیریت بحران، استفاده از اصول علمی در مدیریت و تصمیم گیری مناسب در زمان بحرانی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان فرآیند مدیریت بحران را برای مدیران و تصمیم سازان ضروری و لازم دانست و تاکید کرد: در این دوره آموزشی مباحثی نظیر مدیریت و فرماندهی، مدیریت بحران در رسانه، مدیریت خطر پذیری (ریسک) آموزش همگانی و کارگاه‌های بهداشت و درمان و نقد و بررسی عملیات‌های ملی و منطقه‌ای مورد توجه قرار گرفت.

راشکی از امضای تفاهنامه‌ای میان هلال احمر سیستان و بلوچستان و آموزش و پرورش استان در قالب این دوره آموزشی خبر داد و افزود: فراهم کردن شرایط آموزشی برای برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه مدیران و سرپرستان مدارس شبانه روزی و دانش آموزان از اهداف مهم این تفاهم نامه بود.

انتهای پیام/ع

امضای تفاهنامه‌ای میان هلال احمر سیستان و بلوچستان و آموزش و پرورش استان

برچسب ها: امداد ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار