بازیکنان لژیونر فوتبال ایران، با هماهنگی کادرفنی تیم ملی، تمرینات ریکاوری را زیر نظر باشگاه هایشان برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار است در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف مراکش، اسپانیا و پرتغال رود که در نخستین دیدار باید با شاگردان رنار دیدار کند. کی روش و کادرفنی تیم ملی، اهمیت ویژه ای برای تمرینات ریکاوری ملی پوشان قائل هستند و پس از پایان هر هفته از رقابت های لیگ ، بازیکنان ملی پوش لیگ برتر به ساختمان مرکز ملی فوتبال ( پک ) می روند و تمرینات ریکاوری را انجام می دهند.

البته بیشتر بازیکنانی که قرار است در جام جهانی برای ایران بازی کنند، لژیونر ( مهدی طارمی - مرتضی پورعلی گنجی - علیرضا جهانبخش - میلاد محمدی - کریم انصاری فرد - رضا قوچان نژاد - احسان حاج صفی - مسعود شجاعی - سامان قدوس - سعید عزت اللهی - امیر عابدزاده ) هستند و به همین دلیل، کی روش و کادرفنی تیم ملی برنامه ریزی های زیادی برای این بازیکنان کردند و با تماس های تلفنی، با آنها در ارتباط هستند.

درحالیکه مطرح شده بود، مرتضی پورعلی گنجی و مهدی طارمی در قطر و زیر نظر مک درموت، تمرینات ریکاوری را انجام می دهند اما این 2 بازیکن مانند لژیونرهای اروپایی با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و زیر نظر باشگاه هایشان تمرینات ریکاوری را انجام می دهند و آماده حضور در جام جهانی می شوند.

بر همین اساس، یکی از اعضای تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بازیکنان لیگ برتری به دلیل نبود امکانات، در ساختمان پک تمرینات ریکاوری انجام می دهند اما لژیونرها زیر نظر باشگاه هایشان این تمرینات را انجام می دهند و همیشه با کادرفنی تیم ملی در ارتباط هستند.

انتهای پیام/

لژیونرها زیر نظر باشگاه ها، ریکاوری می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار