نمایش "آقای رئیس جمهور" درآستانه اشرفیه به روی صحنه می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایش "آقای رئیس جمهور" کاری از گروه نمایش خورتاب لاهیجان به کارگردانی محمد علی صادق حسنی (کارگردان و بازیگر پیشکسوت تلویزیون و تئاتر گیلان) و نویسندگی هلن خانزاده امیری در آستانه اشرفیه به روی صحنه می‌رود.
وی افزود: این نمایش از یکم تا ۵ اردیبهشت ماه، ساعت ٢٠ در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه به روی صحنه می‌رود.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فاطمه علیپرست و حمیدرضا شعبانی به عنوان بازیگران، شیرین دمان دستیار کارگردان، سیده ویدا پیرو سجاد منشی صحنه، سید علی مرتضوی طراح صحنه و شهریار صادق حسنی به عنوان مسئول نور و صدا در این نمایش حضور دارند.
قاسم مصفا با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش قبل از اجرا به اداره ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه مراجعه کنند تصریح کرد: آرش عشقی نیز ساخت موسیقی و هامون نقیبی اجرای موسیقی آن را بر عهده دارند.

نمایش آقای رئیس جمهور داستان زن و شوهری است که در پایین‌ترین طبقه تنگدست جامعه به سر می‌برند. یک شب ان‌ها تصمیم می‌گیرند به آنچه برایشان باقی مانده است پناه ببرند و آن چیزی نیست جز تخیل و آرزوهایشان، بنابراین شب پرشکوهی را برای خود تدارک می‌بینند.

انتهای پیام/ق

نمایش "آقای رئیس جمهور" درآستانه اشرفیه

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.