به مناسبت "هفته سلامت " همایش پیاده‌روی خانوادگی در بافران نائین برگزار شد.

 غلامرضا کریمی رئیس هیات ورزشهای همگانی نایین درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : برگزاری همایشات پیاده روی خانوادگی سبب الگوسازی برای مردم و باعث جلوگیری از بسیاری بیماری ها می شود.

وی افزود : ورزش پیاده روی از بیماری‌های قلبی عروقی که اصلی‌ترین عوامل بیماری‌زا و مرگ و میر است جلوگیری می کند.

رئیس هیات ورزشهای همگانی نایین پیاده روی را ساده ترین و کم هزینه ترین ورزش ها عنوان کرد و بیان نمود : نشاط ، شادابی که در ورزش صبحگاهی ایجاد می شود در ورزش های دیگر به راحتی به دست نمی آید و از مزیت های خوب این ورزش مشارکت همه مردم در ضمیمه ورزش صبحگاهی می باشد.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران امر ورزش و برگزاری همایش پیاده روی ، بر همت و تلاش بیشتر مسئولان ورزشی جهت برپایی بیشتر و با کیفیت همایش های پیاده روی تاکید کرد.
هفته سلامت از روز یکم اردیبهشت آغاز و عدالت در دسترسی به خدمات سلامت، حق مردم، مسئولیت حکومت به عنوان شعار اولین روز این هفته بیان شده است.

گفتنی است در این همایش، از حسن عرب بافرانی پیشکسوت و قهرمان آسیا در رشته پاورلیفتینگ و مسئولین که در برگزاری این برنامه مشارکت داشتند تجلیل و یک دستگاه دوچرخه ، لوازم خانگی و کارت هدیه برای قدردانی از حضور گسترده مردم در این همایش و به قید قرعه به شهروندان بافرانی اعطا شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در بافران نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار