ملی پوش پاراتیراندازی گفت: رقیبی برای تیم ملی پاراتیراندازی ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی وجود ندارد.

ارم: رقیبی برای تیم ملی پاراتیراندازی ایران وجود نداردسمیرا ارم در گفتگو با خبرنگاربه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم ملی پاراتیراندازی بیان کرد: در زمستان سال گذشته یک مرحله اردو را برگزار کردیم و پس از آن در رقابت‌های امارات شرکت کردیم که در آن مسابقات موفق شدم علاوه بر کسب سهمیه مسابقات جهانی کره جنوبی، دو مدال طلا در ماده ۱۰ متر و ۵۰ متر تیمی و خفیف بدست آورم و همچنین توانستیم در امارات رکورد ماده خفیف را شکسته و به نام ایران ثبت کنیم.

او در مورد حریفان تیم ملی پاراتیراندازی ایران در مسابقات جهانی عنوان کرد: رقیبی برای تیم ملی پاراتیراندازی ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی وجود ندارد. البته تیم‌های کره جنوبی، چین و ترکیه هم تیراندازان خوبی دارند، اما تیم ملی ایران حریف اصلی سایر تیم‌ها است و نتایجی که تاکنون در رقابت‌ها بدست آمده نشان می‌دهد حریفی برای تیم ملی ایران وجود ندارد.

ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان درباره اردو‌های تیم ملی ادامه داد: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود و پس از آن راهی مسابقات جهانی می‌شویم.

او تصریح: امیری سرمربی تیم ملی به خوبی توانسته ملی پوشان را از نظر فنی و روحی برای حضور در مسابقات آماده کند چرا که این رقابت‌ها از نظر کسب سهمیه بازی‌های پارآسیایی جاکارتا مهم است و در حال حاضر تمام اعضا تیم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

ارم افزود: تکنیک‌هایی که سرمربی تیم به کار می‌برد بسیارخوب است و از نظر روانشناسی هم توانست روی بازیکنان تاثیر بگذارند تا همدلی و اتحاد در تیم ملی به وجود بیاید و با انگیزه خوب راهی مسابقات می‌شویم.

او درباره هدفش در مسابقات جهانی کره جنوبی بیان کرد: تمام تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشم تا بهترین نتیجه را بدست آورم و سهمیه بازی‌های پارآسیایی را کسب کنم. البته کسب مدال هدف هر ورزشکاری است و من هم برای رفتن روی سکو قهرمانی تلاش میکنم.

ارم در خصوص باز‌های پارآسیایی انونزی گفت: دوره قبل این رقابت‌ها من هنوز به تیم ملی دعوت نشده بودم و اکنون با تجربه پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو وارد این مسابقات می‌شوم و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی را رقم بزنم و مدال خوشرنگی را کسب کنم تا مسیر رسیدن با پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هموار‌تر شود.

ملی پوش پارا تیراندازی کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: از ریاست جدید فدراسیون تشکر می‌کنم که همانند خسروی وفا از تیم‌های ملی و ملی پوشان حمایت می‌کند و با حضور در تمرینات و اردو‌های تیم ملی به بازیکنان روحیه می‌دهد. از سرمربی تیم ملی هم تشکر می‌کنم که همواره برای افزایش دانش فنی و روحیه ملی پوشان تلاش می‌کنند. امیدورام در رقابت‌های جهانی کره جنوبی بهترین نتیجه را رقم بزنیم و شاهد درخشیدن نام ایران در این مسابقات باشیم.


انتهای پیام/


اظهارات ارم درباره تیم ملی پاراتیراندازی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار