تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس در صدد جذب تونی کروس، هافبک آلمانی رئال است تا در رقابت های فصل بعد از خط میانی قدرتمند تری سود ببرد.

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس که با هدایت خوزه مورینیو، در این فصل فوتبال لیگ جزیره نتوانست به عنوان  قهرمانی لیگ جزیره دست یابد و صاحب عنوان خاصی در اروپا شود   در صدد جذب تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید است.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ برای بهتر کردن وضعیت خط میانی تیمش به دنبال کروس، هافبک کهکشانی ها است  تا مثلث پل پوگبا، نمانیا ماتیچ و کروس شکل بگیرد. پوگبا و ماتیچ، بازیکنان قدرتی و خراب کننده هستند و نیاز به هافبک توپ پخش کن دارند به همین دلیل مورینیو تلاش می کند تا تونی کروس را به خدمت بگیرد.
 
گفتنی است،  منچستر یونایتد  سال قبل نیز به دنبال کروس بود اما مدیران رئال مادرید پیشنهاد آنها را رد کردند و حالا ستاره آلمانی بار دیگر  در رادار سرخپوشان منچستر قرار گرفته است. رئال مادرید برای فروش این بازیکن با مبلغی کمتر از 150 میلیون یورو راضی نمی شود و باید دید آیا سران یونایتد می توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند یا خیر؟

البته گزینه دوم منچستر آقای خاص، جورجینیو هافبک ناپولی است که به جز منچستر، منچسترسیتی و لیورپول هم خواهان جذب او هستند و باید دید جورجینیو پس از درخشش در سری آ به کدام تیم خواهد رفت.

البته منچسترسیتی از هافبک های زیادی سود می برد و به نظر می رسد این بازیکن درصورت حضور در لیگ جزیره به  لیورپول  بپیوندد. 

انتهای پیام/
 

هافبک آلمانی رئال مادرید در تیررس تیم منچستر یونایتد 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار