رئیس پلیس راه مازندران گفت:جاده‌چالوس امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه یکطرفه می‌ شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه می‌ شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع  تریلر‌، کامیون‌ ها وکامیونت‌ ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز جمعه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

وی گفت: به همین منظور رفت و آمد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از جاده های کرج، چالوس، هراز، سوادکوده و چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در این جاده ها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار