سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان مازندرانی در آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید امیدی راد مسئول اجرایی سی وششمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزی گفت: این دوره از مسابقات با رویکرد مهارت آموزی، شناسایی و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزی، همزمان با دیگر استان‌های کشور در شهرستان آمل برگزار شد.

وی افزود: هنر‌های آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه، هنر‌های دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه، فضای مجازی و کتابخوانی از رشته‌ های بود که دانش آموزان با تولید آثار‌های هنری با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری، برگزار می‌شود، گفت: دانش آموزان مرحله آموزشگاهی در چندین رشته و در سایر مراحل تنها در یک رشته ثبت نام و آثارشان را برای داوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

مسئول اجرایی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری دانش آموزی با بیان اینکه امسال رشته نقالی نیز به بخش مسابقات اضافه شده است، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را تربیت هنرمندان آینده کشور با رویکرد تقویت باور‌های دینی، ملی، ارزش‌ های اسلامی و انسانی و تقویت قوه فنی و مهارتی دانش آموزان است.

امیدی راد گفت: در این دوره حدود ۴۲۰ نفردر شهرستان آمل آثار تولیدی خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که پس از داوری آثار، ۱۷۸ نفر در بخش‌ های مختلف شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام/ م

سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی دانش آموزان مازندرانی برگزار شد

برچسب ها: فرهنگیان ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار