مسلم نیادوست مرحله نخست مسابقات دو و میدانی ایران را با کسب عنوان قهرمانی به پایان برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دور نخست دومین دوره لیگ طلایی دو و میدانی کشور با حضور برترین‌های این رشته به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر مسلم نیادوست از استان فارس با زمان ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه در جای نخست قرار گرفت.

نیادوست ورزشکار فارسی پس از کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: لیگ طلایی دو و میدانی در سطح بالایی برگزار شد و از عملکردی که داشتم و حد نصابی که بدست آوردم رضایت دارم.

وی افزود: مرحله نخست این رقابت‌ها، بواسطه شرایط بارانی تهران و پیست خیس تارتان مجموعه آفتاب انقلاب بر روی کار همه دوندگان تاثیر گذاشت و این مسئله باعث شد تا حد من هم ۲ ثانیه از حد نصاب لازم فدراسیون فاصله داشته باشد.

مسلم نیادوست گفت: با هماهنگی که با فدراسیون دوومیدانی شده، قرار است در چند مسابقه برون مرزی حضور یابم تا با آمادگی کامل به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام و خوش رنگ‌ترین مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

امید امیریان از سیستان و بلوچستان و عطا اسدی از آذربایجان شرقی هم در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پرتاب وزنه هم عبداله جمشیدی از استان فارس با پرتابی به طول ۱۸ متر و ۶۴ سانتیمتر در جای سوم قرار گرفت.

در این ماده علی ثمری از تهران قهرمان شد و مرتضی ناظمی از کرمانشاه بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

دومین دوره لیگ طلایی دو و میدانی کشور در ۳ مرحله برگزار می‌شود و در پایان امتیازات ورزشکاران جمع و به نفرات برتر جوایزی داده خواهد شد.

گفتنی است، مرحله دوم مسابقات طلایی دو و میدانی ایران، ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

موفقیت ورزشکار فارسی در لیگ طلایی دو و میدانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار