فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در آزاد راه پل زال - خرم آباد و شهرستان پلدختر کشف کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ صفر عبدالوند، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر گفت: در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و نامگذاری سال ۹۷ به عنوان حمایت از کالای ایرانی که مبارزه با ورود کالای قاچاق یکی از مولفه‌های آن است، نیروی انتظامی شهرستان پلدختر وارد عمل شده است.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در ۴۸ ساعت گذشته در یک اقدام منسجم توانست سه دستگاه خودروی تریلر کشنده محموله قاچاق را در محور پل زال - خرم آباد توقیف کند.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر افزود: قاچاقچیان کالا قصد داشتند محموله‌ها را به سمت مرکز کشور هدایت کنند که خودرو‌های آن‌ها توقیف شد.
وی گفت: ۴۱۰ هزار انواع کالای قاچاق شامل لوازم صوتی، لباس، لوازم تزیینی و لوازم التحریر از این خودرو‌ها کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدالوند افزود: در این رابطه چهار قاچاقچی کالا دستگیر شدند که به همراه کالاها، اموال مکشوفه و خودرو‌های توقیفی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی افزود: ارزش کالا‌های مکشوفه توسط کارشناسان مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در یک اقدام دیگر توسط نیرو‌های انتظامی مستقر در شهر پلدختر یک دستگاه ایسوزو متوقف شد که در بازرسی از آن ۲۱۵ طاقه پارچه خارجی از یک نفر قاچاقچی کشف شد.

سرهنگ عبدالوند بیان کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد ریال قیمت گذاری شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/د

۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.