۱۰۳ ۱۰۳ هکتار زمین با کاربری مسکونی و تجاری به ارزش ۲۱۵ میلیارد ریال به صورت کاملا ً رایگان به مردم شهرستان خواف در استان خراسان رضوی اهدا می‌شود.

واگذاری ۱۰۳ هکتار املاک به صورت رایگان به مردم خراسان رضویبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بنیاد مستضعفان؛ طی مراسمی با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از ائمه جمعه و جماعات استان و منطقه و مقامات ارشد سیاسی استان خراسان رضوی ۲۰۰۰ فقره از اسناد املاک علوی به مردم خواف اهدا می‌شود.

طی این مراسم که در روز پنج شنبه تاریخ ۹۷/۰۱/۳۰ در محل مسجد جامع روستای سده خواف برگزار می‌شود ۱۰۳ هکتار زمین با کاربری مسکونی و تجاری به ارزش ۲۱۵ میلیارد ریال به صورت کاملا ً رایگان به مردم منطقه خواف اهدا می‌شود.

پیش از این محمد سعیدی‌کبا رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم آغاز مرحله سوم طرح حمایتی بنیاد مستضعفان در آذربایجان شرقی از واگذاری ۶۱ هزار املاک علوی در کشور خبر داده بود. واگذاری عرصه‌های املاک علوی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند در سراسر کشور اجرا می‌شود.

گفتنی است، در گذشته نیز بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اجرای این طرح عظیم محرومیت زدایی در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی ۱۴۰۰ فقره سند واگذاری املاک به مساحت ۱۴ هکتار و به ارزش کارشناسی ۱۶۰ میلیارد ریال به محرومان و واجدان شرایط واگذار کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۱۹:۳۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
خدا خیرتون بده.یه اینطور حرکت انقلابی ام توی کرمانشاه و مناطق زلزله زده و اواره بکنین دل مردم شاد میشه.
آخرین اخبار